file000931h-zh2ic.jpg
Георгій Манчуленко  20.10.2016 18:07:36

Нахабство чи доброта?

   Дивіться!

   Насолоджуйтеся!

   Але разом з насолодою ще й аналізуйте!

   Зафіксовані миттєвості не так часто зустрічаються в повсякденному житті.

                 Дятел і ласка. Парк Хорнчорча біля Лондона. Мартін Ле - Мей.

 

Дрізд осідлав яструба. Заповідник Де-Сото (Айова і Небраска, США). Майк Уайт.

 

Єнот на крокодилі. В заповіднику Окала (Флорида, США). Річард Джонс.

 

 

Мільково. Камчатка, Росія.

 

В південних водах Тихого океану, 2009 рік.

 

 

Всіма фотографіями дозволив користуватися Інтернет :)))

    Що це?

   Нахабство?

   Доброта?

   Нахабство одних чи доброта інших?

   Чи нахабство і доброта одних та інших одночасно?

   Фауна, тобто тваринно - пташиний світ, живе за своїми законами (зі своїми особливостями, відмінними від людей в плані свідомості), ще не до кінця осягнутими людством, тому стосунки між її різними представниками не завжди вписуються в рамки, сформованими людиною.

   А ось показані тут відносини між людьми і фауною як можна назвати?

   Чого тут більше з боку людини: доброти чи нахабства із вторгненням (хіба тварини й птахи захоплюють людський життєвий простір?) зі своїми порядками на чужу територію (ареал), котра існує за законами фауни, відмінними від людських правил?

   І як такі відносини екстраполюються на міжлюдські стосунки?

   Адже життя Homo sapiens – складна й неповторна, бо розмаїта, річ – засвідчує, що коли одні люди роблять добро іншим (ставляться до них з добротою), то нормальні люди це цінують, байдужі забувають (можна забувати злобу, але не доброту), а нахабні стають ще нахабнішими, тобто лізуть на голову доброчинцям та перестають бути Людьми.

   Оця вічна боротьба і єдність протилежностей…

   То що візьме гору?

   І що повинно брати гору – нахабство чи доброта?

   Від їхнього співвідношення залежить порятунок земного світу: матимуть чи ні майбутнє фауна та людство, котрі спільно в ньому мешкають, як Божі створіння, єдині в своїй невіддільності одного від другого.